برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

جلسه سرنوشت‌ساز مهدی ترابی و موسوی

  • کد خبر: ۱۴۴۱۶۲
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
جلسه سرنوشت‌ساز مهدی ترابی و موسوی
دو بازیکن جنجالی پرسپولیس و نساجی فردا در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از درگیری شکل گرفته در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی که با اخراج مهدی ترابی از سوی داور بازی نیز همراه شد، کمیته انضباطی بلافاصله هر دو بازیکن را با محرومیت مواجه کرده است.
در این زمینه قرار است فردا جلسه‌ای در کمیته انضباطی با حضور نمایندگان دو باشگاه و همچنین مهدی ترابی و سیداحمد موسوی برگزار شود.
طی این جلسه قرار است دو بازیکن به تشریح اتفاقات شکل گرفته و در نهایت دفاع از خود پرداخته تا کمیته انضباطی رای نهایی در این زمینه را اعلام کند. نمایندگان دو باشگاه قصد دارند با ارائه مستندات خود در این زمینه به دفاع از بازیکنان بپردازند و باید دید واکنش کمیته انضباطی به ادله آن‌ها چه خواهد بود.
احتمالا کمیته انضباطی پیش از دیدار‌های این هفته جام حذفی که هر دو تیم نیز در آن رقابت دارند، رای خود در این خصوص را اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->